1,000,000 likes and i switch to controller forever...

Randumb

920 миӊ. көрүүлөр57

    1,000,000 likes and i switch to controller forever...
    #epicpartner
    KGup
    @One Percent
    Twitter
    onepercenthq
    2nd Channel: tinyurl.com/hgvamar
    😎 SUBSCRIBE: tinyurl.com/o7m2doa
    😰 Leave a like for more Fortnite Battle Royale gameplay
    NEW BANDANA:
    electronicgamersleague.com/co...
    Merch: tinyurl.com/u37gznd
    TikTok: www.tiktok.com/@randumbjordan
    Today, fortnite ting ting... and if you are reading this you have to like the video now... you said it.. well thought it... why are you still reading..
    #fortnite #fortniteskin #spectate
    #ad #epicpartner
    Business Email (Only for business use) do not message otherwise
    RandumbBusinesses@gmail.com

    күнү жарыяланды 3 ай мурун

    Жорумдар

    1. Elusive BearCubs

      In a year it hits a million likes.... Randumb ahhh shit

    2. ClixifyFN

      SWITCH TO CONTROLLER

    3. Azolalal 0616

      700k more

    4. Ninjareap_er8 Ninjareap_er8

      didnt even hit 1 mil vieews

    5. William Addazio

      Ran dumb pass somone next to risky

    6. mrbusterblock

      copyed your pc sens and i love it!! Ps keep it up! peace.

    7. Bryson Reinert

      Get it to 1 mil likes

    8. Xzez

      30.07% of the way to 1m likes

    9. RWBY FANFIX

      How funny would it be if he made a video in the future switching BACK from controller for 1,000,000 likes?

      1. Tubby Lover 95

        I wonder if he knows about The Flying Tube...

      2. Ilana the Cat

        I'd pay to see that!

    10. Niyazi Sidahmed

      Let’s get 1M likes or we faile and be dumb we have to do it so Random has to switch to Controller forever 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

    11. Branden Lozano

      you know the rules and so do i

    12. Dazze

      Me contwoller pwayer mongral lazard lazard lazard

    13. Mike Pg3d YT

      This vid will proably hit a million in 6-7 months

      1. Destøn

        i think this video will never hit a million

    14. Pixel man

      please reach the mill

    15. LittleBigWorlds 2x

      I love how there is almost 1 million views and 300 thousand likes sad so over 600 thousand people are on a guest account

    16. LittleBigWorlds 2x

      I love how there is almost 1 million views and 300 thousand likes sad so over 600 thousand people are on a guest account

    17. BLOODZ YT

      fun fact: IF ALL THE THE VIEWS LIKES THIS VID WE WILL HAVE A NEW JARVIS :)

    18. Zingee

      When it doesnt even have 1 mil views

    19. Walter er

      Imagine randumb pinned this

    20. SparklyTyler

      me: checks if the video has 1 mil likes yet on september 17th also me: sees that the vid only has 911,225 views also also me: 😢

    21. Landon davis

      Code dumb don’t be dumb use code dumb

    22. Classic Savage Pro

      Yep 2 months ago it was 300k and it still is

    23. Erin

      30% there

    24. Cassell Durst

      Anybody realize when he dropped the minis they went to the side

    25. Aiden Caouette

      we not gonna talk about not even getting 1 million views

    26. funny moments gta

      Lets let him switch to controller

    27. SpookyHZ

      The video doesnt even have a million views😂

    28. London Blythe

      If you do can I help you

    29. Greeny

      You should play Apex Legends for a video

    30. Hayden Mathias

      Imagine not likeing the video🎮🎮🎮

    31. Dallas_boy_josh

      Ha ha form will rage

    32. Stanley De Los Santos

      u know its click bait

    33. Jay Raber

      Who agrees that he dojo’s with a bot account to ge into bot lobbies

    34. Hedgehog Plays

      WERE GETTING THERE

    35. FR Jacks

      Almost 1000000 Views

    36. LovelyDevilish

      ! ! ! ! ! _________ ! _|_________|_! / ___________ \ ! | |NR###90 min| | ! ! | |___________| | ! ! \_____________/ ! ! ! ! !

    37. V1XY Slax

      lets hit 1 mil

    38. Ł Â M Ë

      E

    39. Azolalal 0616

      902k views and only 302k LIKES!!!!!!!!!!!!! LETS MAKE RANDUMB SUFFER!!!!

    40. Cheater Timmyツ

      Why does randumb get the worst lobbies

    41. A1- Sheep

      Umm I don’t see a controller video

      1. Xotic_Hyperr

        He said 1 million likes is it 1 million likes I Dont Think SO

    42. Blues

      lmfao u dont even have 1 million views..

    43. Spax _

      1%qtclaps

      1. Jax

        How do you know?

    44. Red_x_Rice

      Come on boys we need 700k more likes.

    45. Fabe 26

      *me checking everyday to see if it hits 1 million likes. *me realizing it doesn't even have a million views.

    46. PuPs Westythepupツ

      Ik a member

    47. Vorce Clapz

      *loads up bot*

    48. Killdoize

      It’s never gonna happen * number one on trending

    49. Im Splixys

      NO DONT DO IT!!!

    50. AirDrop

      i cant belive people fall for this shit, his viewers have basically given him 1000s of dollars lol

    51. Caleb Mathew

      Come on at least get 1 mill views lol

    52. Lisa kin hoy

      O God plz get 1 mill likea

    53. Spaz 09

      1 million likes video doesn’t have 1 million views yet

    54. Ethan Gunn

      Did anyone realize at 2:16 there is a default just standing still.

    55. Jackson Cole Ritter

      Please say this is clickbait I love your keyboard content but just yeah your Oran not ganna hit 100000

    56. Mr crack

      For me he’s still playing on keyboard and mouse

    57. Sanjay Dabra

      he did this for money

    58. fadi husseini

      hmar metel kassem azde kamen dwerpy gamming

    59. auorxy

      n oe ta lking bout his thumbnail bruh he left the mask on the controller lmaoaaoaoao, also did he use picsart?

    60. Jasmin Kaur

      There is not even 1 mil views,how the f do u think u'll reach 1mil likes

    61. thewimpyhatchet

      SO WERE NOT GONNA TALK ABOUT THE DEFAULT HE JUST WALKED BY!

    62. Oz Dragonite

      bot lobbys :/

    63. The Dancing Pigeon.

      COME ON BOIISSSSS

    64. xenlu.

      there 303k likes holy*******

    65. Samon_PLAYZ

      There at more buts than pps in the sky

    66. 41 Pieces

      How did you not see that guy on your right

    67. WarriorYEDAYT

      he hit it

    68. Sami Ahmed

      Ask for a million views first

    69. Mr Spanki

      he cheated he got all bot lobby

    70. Double Trouble

      Fun fact there are more planes in the ocean then boats

    71. Joosyz

      use code dumb

    72. Codey Erb

      randumbs probably sweating rn

    73. Devin Moon

      Did he not see the afk person at the tree circle

    74. Kylie Woods

      Controller player!!

    75. Goatyy Mako

      1:33 no later

    76. Nikolas Binnie

      Click bait

    77. Speedyprohaps2 RBLX

      Switch to controller Plssssssssss

    78. gamerbboy06 Hanmer

      Not even 1m views

    79. GachaPandaGirl

      Who else liked the video even if they don’t want him to go to controller

    80. Vybx On YT

      can you please react to me. I am tryna grind and make money out of youtube to help my family if these hard times. any help by subbing would mean the world. im trying to get to 1k ASAP.

    81. FlyingTurtle249

      Anyone else thought it was the guy from Austin and Ally in the thumbnail

      1. Dex Zwix

        FlyingTurtle249 know but it likes likes it

    82. StrongOst1

      Nnooooooo

    83. Arian Ramin

      dont lke :(

      1. Dex Zwix

        Arian Ramin ok

    84. MaxRoblox396

      THEY WHERE BOTS

    85. Pr0ject_Grind

      noooo

    86. Jacob Atkinson

      Dont u were my isperation to switch to mouse and keyboard

    87. Alma Gonzalez

      He

    88. nocapCRACKED

      So were not gonna talk about the fact that he changed the title from 400k to 1m likes?

    89. Bob Builder

      Missed afk guy

    90. Chandy 707

      I love how it doesn’t even have a million views

      1. MLT T0X1C_TTV

        Ikr

      2. Reliq

        Fr tho

      3. gamerbboy06 Hanmer

        Still doesn't

      4. Anel Iglesias

        Lol

      5. SaltyNVlogs

        Lul

    91. ツPH_f4ulty

      I disliked bc I want him to be on k & m lol

    92. Xicate

      No one cares about you playing on controller 1,000,000 likes holy

      1. Wxnd

        Then stop watching lol

    93. Accident

      i love how he has 300k likes already lemme make other accounts lol

    94. Kelan Makahi

      chicken get randumb 1mil plz thx

    95. Pancake with peanut butter

      Your content is so Randumd

    96. Jaiden Engram

      Who else checks back every couple of days to see if he hit it?

      1. Derek G

        I check every month..it'll be funny if he hits 1mil likes

      2. Hayden Mathias

        yes

    97. ZyxiconV2

      "1,000,000 likes and i switch to controller forever..." *Doesn't even get 1 million views*

      1. Zydrex

        OCD

      2. bxurr

        I mean, he's 700k likes away.....

      3. HXTED_DEAD

        I mean facts

      4. ann Morley

        Lol

      5. William Lupton

        Rip

    98. Niet Gamer_2

      Half a million use a controller 4 a year pls do this randomb

    99. A A

      Random would had 30 kills If HE DIDNT WALK PAST PERSON

    100. A A

      YOO RANDOM WALKED BY A BOT THAT WAS AFK OMGGGG